Klantenservice

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht (herroepingsrecht) uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening (raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder). Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan KMI Mammacare geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht neemt u contact met ons op via info@kmimammacare.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Het label/kaartje en indien aanwezig de hygiëne sticker moet nog aan de kleding zitten (indien mogelijk) en het mag niet gedragen zijn. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Tijdens de retourprocedure bent u aansprakelijk voor vermissing of schade.

Ook is het mogelijk om uw aankopen tot 14 dagen na ontvangst gratis te retourneren in onze winkel.

Retourprocedure
1. Laat ons via e-mail, telefonisch of schriftelijk weten dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht en uw aankoop wilt annuleren. Zonder aanmelding kunnen wij uw retourzending niet accepteren). Dit kan door gebruik te maken van onderstaand herroepingsformulier maar dit is niet noodzakelijk.

Download hier het herroepingsformulier

2. Vul onderstaand retourformulier volledig in en verzend dit mee met het retourproduct. Het label/kaartje en indien aanwezig de hygiëne sticker moet nog aan de kleding zitten (indien mogelijk) en het mag niet gedragen zijn.

Download hier het retourformulier

Retouradres
KMI Mammacare (Retouren)
Koekoekslaan 2A
3435CL Nieuwegein

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@kmimammacare.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@kmimammacare.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Verzendkosten

KMI Mammacare verzend uw bestelling gratis. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorging van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering binnen vier werkdagen plaatvinden tussen 9:00 uur en 18:00 uur. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Betaalmethoden

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– VISA
– Mastercard
– American Express

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Bij aankoop van artikelen op kmimammacare.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten.

Met vragen over garantie kunt u contact opnemen via info@kmimammacare.nl.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@kmimammacare.nl.

Uw winkelmand is momenteel leeg.